Free background from VintageMadeForYou

zondag 29 mei 2016

Gast designer bij Crealies

Hallo Allemaal

Ik werd een tijdje geleden gevraagd of ik gastdesigner bij Crealies wilde zijn nou daar zeg je natuurlijk geen nee op!
Ik mocht dit keer een creatie maken met de Create A Card dies CCAC 23 en daar kan je zoveel leuke modellen mee verzinnen en ik heb er voor gekozen om er een rechthoek van te maken in plaats van een vierkant.
Het hiervoor gemaakte patroon is Create A Card download 21-24 no. 12.


Verder heb ik er veel bloemen op gedaan want daar hou ik van en heb de blaadjes in het midden gerild en naar elkaar toegevouwen zodat je weer een ander model bloem krijg.


Crealies producten
Create A Card: CCAC 23
Create A Card 21-24 Download 12
Set of 3: No.25
Set of 3: Butterflies
Duo Dies: CLDD 34
Double Fun: No.4
Tekst & Zo stempels: No. G04


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie heel veel knutselplezier toe als jullie ook met deze Create A Card dies aan de slag zullen gaan.

Annelies heel erg bedankt dat ik dit keer de gastdesigner mocht zijn!

Groetjes Jannie

2 opmerkingen:

Petra zei

Hoi Jannie,
Wat een super leuke kaart weer meid!
Gr. Petra.

Marlies zei

Geweldige kaart Jannie, prachtig uitgewerkt met de materialen van Crealies. Mooie kleuren ook! Lieve groetjes, Marlies