Free background from VintageMadeForYou

zondag 13 november 2011

Demonstratiedagen Mirjam's Knutselplezier

Hallo Allemaal

Ik had de 10e en 11e 2 demonstratiedagen bij Mirjam's Knutselplezier in Ede.
De 10e zat ik met stempels van Docraft en ingekleurd met de Flex markers en ook zat ik met Crealies stansen.





Bovenstaande kaart is ingekleurd met de flex markers.
Ik had ook de 4 bloemen stansen uitgewerkt.






De 11e zat ik met Lacé





Wil je meer zien van mijn demonstraties kijk dan op mijn Homepage!

5 opmerkingen:

gré zei

wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt
kan geen keuze maken
als ik mocht kiezen hahaha

groetjes gré

Marijke zei

Hoi Jannie,

dat je die link hebt geplaatst is helemaal goed hoor!
Jij heb ook ontzettend mooie creatie's gemaakt.
Fijn is dat he als zo lekker druk is en door loopt.
En wie weet ga ik je nog wel eens in het echt ontmoeten....ik heb je alwel ontmoet in Sept op de kreavak toen kwam ik even met Ineke Bezemer langs je stand. Wij zaten toen bij JoyCrafts. maar denk niet dat het zo weet.

Fijne zondag verder, groetjes Marijke

corryskaart zei

hoi janny
je bent zeker erg druk geweest met al die prachtige kaarten en bloemen,en ziet er dan ook meer dan prachtig uit!!
gr corry

Lenie Hempen zei

Hoi Jannie

Wat een prachtig mooie kaarten.
Echt geweldig mooi.
Hier zal je ongekend veel werk aan hebben gehad.
Mijn complimenten hoor!


Gr leny Hempen

Riet zei

Wat heb je toch weer schitterende kaarten gemaakt.

Liefs Riet.