Free background from VintageMadeForYou

donderdag 14 oktober 2010

Blogaward


Ik heb een blogaward gekregen van Astrid en dat vind ik natuurlijk heel erg leuk!

Er horen ook nog 5 vragen bij.

1. Thank the person who give it to me. Bedankt de persoon van wie je hem hebt gekregen
2. Put award on your blog. Plaats de award op je blog
3. List 3 things about yourself. Vertel drie dingen die je graag doet.
4. Post a pic you love. Plaats een foto waar je van houd.
5. Pass on to 5 people. Geef hem door aan 5 andere personen.

Dan de antwoorden :

1 Astrid heel erg bedankt voor de award en ik ben een beetje laat met plaatsen maar had even geen tijd :W

2 De award staat hier boven.

3 Ik knutsel heel graag, ga dus ook graag winkelen in een knutselwinkel en wandel graag met me hond.

4
Dat moest natuurlijk een foto worden van mijn kinderen

5 Ik geef de award door aan :
Gonny
José
Jacqueline
Femmy
Eveline

1 opmerking:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Jannie,

Proficiat met de award en wat een prachtfoto van uw kinderen.
(en die knutselwinkels zo gevaarlijk voor ons hé, hihi)

groetjes, Jaimie