Free background from VintageMadeForYou

maandag 25 januari 2010

Jahoor een Award!




Award gekregen van Gonny hartelijk dank hiervoor!

De regels van deze award zijn als volgt

1 kopieer deze award naar je blog
2 maak een link naar de persoon van wie je de award gekregen hebt
3 vertel 7 interessante dingen over je zelf
4 kies 7 andere bloggers om de award door te sturen
5 maak een link naar hun blogs
6 laat een berichtje achter op hun blog om ze te vertellen over de award die ze
gekregen hebben van jou.

Nu 7 interessante dingen daar gaat ie

1 - Ik ben niet zo heel intressant denk dus dat laat ik maar achterwege :D

Ik wil de Award doorgeven aan Femke en voor de andere 6 weet ik het eigenlijk niet! ben net een blog begonnen dus kan nog niet zoveel bloggers!


1 opmerking:

Crealian zei

Hey die Jannie!!!!

Wat geweldig dat je nu ook een blog hebt!!!!!
Gewoon lekker snuffelen en kan ik je mooi vanuit het verre Swifterbant toch een beetje blijven volgen....(en jij evt mij ook...)

maak er maar geweldige dingen van, kan ik lekker genieten!!!!!

Groetjes Lianne