Free background from VintageMadeForYou

woensdag 22 mei 2013

Theedoos

Hallo Allemaal

Ik heb een theedoos gepimpt en daarvoor heb ik een Vintage Sheet, Multi Frame Die, Floral Punch van Nellie Snellen voor gebruikt verder heb ik gekochte roosjes (omdat het er zoveel zijn anders kan je ze ook maken van de floral punch), bedeltjes, flesjes gevuld met thee, suiker, melk en koffie, kop en schotel en een koffie of theepot.
Mocht je willen weten hoe je mooie roosjes met de Floral Punch ponsen kan maken kijk dan even op mijn Homepage en dan aan de linkerkant onder Kaarttechnieken en daar dan onder Floral Punch uitleg


11 opmerkingen:

Alexandra zei

Wat gaaf zo, had ik nou maar nooit mijn poseleinen serviesje aan mijn nichtje gegeven, hihi.
Een vraagje heb je toevallig ook ergens een beshrijving staan van hoe je met de cameo ponsen en foam werkt. Met het natspuiten zoals bij papier werkt bij mij niet, maar misschien mis ik een stap.
Alvast bedankt.
Groetjes Alexandra

corryskaart zei

Hoi Jannie
Mijn mond valt open bij het zien van zo mooie creatie zo gaaf met al die lieve dingen erop!!
Groetjes van corry

Jannie van der Zwan zei

Hoi Alexandra

Je kan niet de cameo zelf met foam ponsen en embossen hoor dan werkt niet ik gebruik het foam voor het stansje onder de cameo

Groetjes Jannie

Lenie zei

Wat een prachtige creatie en ook zoveel moois te zien.
groeten Lenie

Dili's Creaties zei

wauw wat een gave theedoos zeg leuk met die theepotje en kopjes er boven op

groetjes Dili

Riet zei

ohhh wowwww Jannie,Wat heb je een schitterende doos gemaakt.
Dat is echt een pronkstuk op tafel.

Liefs Riet.

Cards en Box bij Lady M zei

wat leuk echt heel mooi ook je vorige creatie,s zijn schitterend groetjes maartje

Jeannette zei

schitterend Jannie, wat ben je toch een natuurtalent, het ziet er zo gaaf uit, geweldig, groetjes Jeannette

Alexandra zei

Weer wat bijgeleerd:), dank je voor de uitleg.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een super leuke theedoos!

Groetjes Ida

Ghea zei

Wat een bjoetie echt schitterend gedaan....mijn complimenten.
Lieve groetjes Ghea
Kom gerust eens een kijkje nemen