Free background from VintageMadeForYou

donderdag 1 december 2011

Winnaars Flexmarkers

Hallo Allemaal




Ik heb aan mijn dochter gevraagd om 2 nummers te zeggen tussen 1 en 53 want 1 iemand had 2 berichtjes geplaatst en ze zei de volgende nummers

1 en dat is Marianne

en nummer 36 en dat is Suze

Marianne en Suze gefeliciteerd met het winnen van het setje Flexmarkers en als jullie mij je adres mailen dan komen ze zo spoedig mogelijk jullie kant op!

Verder wil ik iedereen bedanken voor het mee doen en binnenkort komt er vast weer een leuke candy dus hou het in de gaten!

5 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Marianne & suze

Van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen FLEXMARKERS.

Gr Leny Hempen

angelique (anlou) zei

hoi meis
dank je wel voor de kans
meiden gefeliciteerd met jullie prijs
liefs angelique

corryskaart zei

van harte gefeliciteerd voor de winnaars en veel plezier met de prijs!
gr corry

Marianne zei

Hallo Jannie,

Ik lees net dat ik in de prijzen ben gevallen. Ik ga je meteen nog even mailen!! Ben er helemaal happy mee! Bedankt!
Groetjes,
Marianne

Unknown zei

Hallo Jannie.

Ik zie net dat ik in de prijzen ben gevallen ...wat gaaf zeg :) hiii ik zit hier op het puntje van mijn stoel wat leuk dank je wel.
Ik ga je gelijk even een mailtje sturen.

Lieve groetjes Suze