Free background from VintageMadeForYou

zondag 23 oktober 2011

Clubdag Kaarttechnieken in Sevenum

We hebben gisteren een clubdag van Kaarttechnieken (clubs) in Sevenum gehad en onderstaande kaart van boterhammenzakken konden ze toen maken.
Gonny heeft hem in het groen gemaakt en die zal wel op haar blog komen te staan!






Hieronder staan de spullen die ze ervoor hebben gekregen.



En Nellie heeft ook nog een loterij gedaan dit keer en omdat ze er zelf niet bij kon zijn waren het wel hele mooie prijzen dat zie je op de onderstaande foto.



De overige foto,s van de clubdag staan op mijn Homepage

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Pase por tu blog y fue todo un honor el visitarte, desde Jaen sur de España un abrazo y feliz fin de semana

Geer vanne Smeed zei

Hoi Jannie wat is je kaart weer mooi.Het lijkt
me ook erg gezellig,om zo met een aantal mensen
te knutselen.
groetjes Mia

Crea Astrid zei

Het ziet er allemaal heel erg mooi uit Jannie.
Leuk idee met de zagjes.

Groetjes Astrid.
http://creaastrid.blogspot.com/

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw wat een super mooi kaartje, prachtige kleuren echt heel erg mooi!

Liefs Ida

Lia zei

Creatieve mensen kunnen van alles gebruiken maar aan boterhamzakjes heb ik tot nu toe nog niet gedacht (wel aan koffiefilters: zie mijn blog. Je hebt er echt iets moois mee gemaakt!
Groetjes, Lia

Margreet zei

Wat een prachtige kaart.
En prachtige kleuren
Groetjes Margreet

Johanna Visser zei

Het was geweldig Jannie. Bedankt voor de super gezellige dag en de goede uitleg. Ik weet zeker dat ik volgend jaar weer van de partij ben.

Groetjes Johanna

Marian zei

Prachtig en heel mooi zo die kleuren
Groetjes

Lenie Hempen zei

Wat weer een prachtige kaart.
Echt schitterend van kleur.
Super lief en mooi gemaakt.
Verder een fijne avond.


Gr Leny Hempen

Irma zei

Jeetje wat een geweldig project.
Groetjes Irma

carol zei

Hoi Jannie

Ja hij is af hoor het project en staat op mijn blog
Nog wel even stoeien met het inkleuren, maar oefening baart kunst

Bedankt voor de leuke dag

groetjes Carol