Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 18 december 2010

Opening Doe@ding



Vandaag was de Opening van Doe@ding en gisteren was er receptie ondanks dat het slecht weer was ben ik er wel heen geweest want ik was zo nieuwsgierig hoe de winkel eruit zag en moet zeggen dat het de moeite waard was want wat is dat een super mooie winkel geworden zeg!
Hieronder een paar foto,s er volgen er meer als ik demo gehad heb dat is aankomende woensdag 22 Dec met de nieuwe Multi Frame Dies, Clipunch en stempels inkleuren met de Aquamarkers.






Ik had natuurlijk gelijk heel mooi papier van Best Creation Inc en lint meegenomen en het kaartje hieronder ermee gemaakt.
Ik heb de nieuwe Multi frame rond en de nieuwe clippunch gebruikt en de Dawn stamp is ingekleurd met de aqua markers.



De winkel is morgen ook nog open van 12.00 tot 16.00 uur dus ben je vandaag niet geweest dan heb je morgen nog een kans!
En er zijn aankomende week heel veel demonstraties
20 december Hennie Barendregt met de Boxmallen
21 december Nelly de Knegt met de Trouvaille
22 december Jannie van der Zwan met de nieuwe Multi Frame Dies en Clippunch
23 december Nicole Verkooijen met een Copics demonstratie

2 opmerkingen:

Eef zei

Hé Jannie,

Wat een prachtige winkel heeft Marloes hé,ik keek echt m'n ogen uit hoor,ook vond ik het heel leuk om je weer te zien en te spreken vanmiddag.
Succes met je demo as woensdag meis,maar dat gaat vast wel lukken denk ik zo.
En wat betreft je kaartje wat je weer gemaakt heb,ik vind het weer een plaatje hoor!

Liefs Eef

Het zonnetje in huis zei

Hallo Jannie,

De winkel ziet er netjes en gezellig uit hé !

En wat een prachtkaartje, leuke kleurtjes en details!

Groetjes, Jaimie