Free background from VintageMadeForYou

maandag 1 november 2010

ja ja nog een Candy


Ik heb weer 2 leuke stempels als Candy en ik hoop dat jullie ze leuk vinden!
Wat moet je doen om in aanmerking te komen :
- Word volger op mijn blog als je dat nog niet bent.
- Zet op je eigen blog of site de candy foto met een link naar mijn blog.
Heb je geen blog of site dan mag je ook gewoon mee doen!
- En zet een berichtje hier onder met de link naar je blog of site.
Begin November word de winnaar bekend gemaakt.

Dit bericht blijft bovenaan staan tot de Candy winnaar bekend is dus scroll naar onderen als er een nieuw bericht geplaatst is!

27 opmerkingen:

muisjoanne zei

Hoi Jannie
Leuke candy vooral als je net begint met stempelen (zoals ik)
Ik heb hem op mijn blog gezet
GR Joanne

angelique (anlou) zei

wat een super lieve candy
dank je voor de kans meis
ik ga het nu linken op mijn sidebar
liefs angelique

Marianne zei

Hallo Jannie,
Wat een schattige stempeltjes. Natuurlijk wil ik ook graag meedoen met deze candy en hoop dat ik in de prijzen val.
Je candy staat al in mijn sidebar!

Anita zei

Hoi Jannie, wat een schattige stempeltjes. Ik doe graag mee met je candy. Groetjes, Anita

Ukka zei

Such a cute giveaway!! I'm already a follower & I've posted a link/pic of your giveaway on my blog.

Marian zei

Leuke candy, en natturlijk doe ik een gokje hierna.
Groetjes Marian

Linda zei

Ik wil ook graag een gokje doen. Dank je wel voor de kans op deze leuke candy.

gr linda

daisy zei

Hallo
erg leuke stempels zijn dit
wil graag kans maken op deze superleuke candy

groetjes daisy

Yvonne zei

Hallo Jannie,
Wat een leuke candy,dank je wel.
Ik wil graag een kans maken,ben nog niet zo lang bezig met stempelen.
Maar vind het superleuk.
De link plaats ik op mijn sidebar.
Groetjes,Yvonne.

Relinde Scheepers zei

Hallo Jannie,

Ik wil ook graag kans maken op deze mooie stempels,Niet geschoten is altijd mis!!!

groetjes Relinde

marika zei

hoi Jannie,

wat en leuke candy weer,bedankt voor deze kans.
Dit is mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

groetjes,marika

sieneke zei

Hallo Jannie

Leuke candy wil toch eens een keer proberen te stempelen.
doe mee aan deze candy misschein heb ik geluk

sieneke

j.prinsen zei

Hoi Jannie

Wat een geweldig leuke candy.
Ik heb zelf geen blog maar zou ook graag een kansje wagen.

Groetjes Leni

valerski zei

zo'n schattige stempeltjes!! ik doe onmiddellijk mee ;)
prachtige candy.
Ik heb een verrassingscandy staan, doe je mee?

Chantal zei

Hoi Jannie,

Wat een leuke candy weer! ik doe zeker mee, volger was ik al met al die mooie kaarten blijf ik dat ook zeker doen!

Groetjes,
Chantal

Crea Astrid zei

Wat een superrrrr leuke Candy.
Ik ga hem gelijk op mijn blog plaatsen.
Ik wil graag een kansje wagen.

Groejtes Astrid.

Renske Creatief zei

wat een leuke candy!!! Volger was ik al, dus dat hoefde ik niet meer te worden :)

Justine zei

Ik zou heel graag meedoen met de leuke candy!

Eveliene zei

Hoi jannie

Leuke candy ,en wil heel graag een gokje wagen

http://eefscreaties.blogspot.com/

gr eef

Bep zei

Hoi Jannie,

Wat een leuke candy heb je weer, ik waag graag een gokje.
Candy staat op mijn sidebar.
http://beppieskaartenenfreubelblog.blogspot.com/
Gr...Bep

Agnetha zei

Hoi Jannie,

Leuke candy! Ook ik doe graag mee.

Groetjes Agnetha

Inge zei

Wat een ontzettend leuke candy!
Ik heb hem op mijn candy pagina gezet: http://wp.me/P10GkH-1h

x Inge

Sanne zei

Wat een schitterende blog heb je! Ik kom zeker vaker langs! Kom je ook een keertje een kijkje nemen op mijn blog?

Ik maak graag kans op de candy! Heb je op mijn blog geplaatst.

Groetjes Sanne

Rosa Forino zei

Thank you for your generosity, the candy is really beautiful!!
Linked it on my blog http://blogcandymania.blogspot.com/
Hugs from italy,
rosa
goccedioceano2000(at)libero(dot)it
blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

Liefs Ineke zei

Hallo Janny, een beetje heel erg laat maar ik ben gek op deze mooie stempels. Ik heb een link op mijn site staan hoor.

Heel veel liefs van Ineke
http://inekecreatoins.blogspot.com/

Akkemarijke zei

Wat leuk zeg, weer zo'n geweldige candy. Ik zet hem op mn blog; kaartenvrouwtje.blogspot.com

GR Akkemarijke

Diana zei

Hoi hele mooie candy super . groet diana